Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1126.nap

Ma nem mentünk az énekre, mert anyának fájt a hasa, de reggel még épp tudtam köszönni apának, aki akkor indult, amikor én keltem. Délelőtt itthon játszottunk anyával és átmentünk a Kati Mamához , ahová később átjött az Eti és meghozta nekem a klassz játékot , amit a játékboltban választottam a minap. Utána megjött a Dédi is és a Krisztiék is, és ebédeltünk is: a leves után háromszor is kértem a derelyéből! Közben anya elment vásárolni és amikor visszaért, hazajöttünk, mert a Botiék már aludtak a Mamánál, úgyhogy lassan én is elaludtam itthon. Ébredés és uzsonna után pedig lementünk a kis játszóra és kisírtam, hogy vihessek le gyümölcsöket, de csak azzal a feltétellel lehetett, hogy mindet haza is hozzuk, vagyis nem dobálom szanaszét és nem ásom el őket... Kicsit később lejöttek Krisztiék is és a többi barátom is lent volt: a Liviék és a Dominikáék is, úgyhogy nagyot játszottunk! Ja, és képzeljétek, ma sikerült még időben odaérni egy bokorhoz és odapisiltem!
Kicsit később apa is lejött és játszottunk a csúszdánál, aztán kavics ment a szandálomba, úgyhogy inkább levettük és mezítláb futkároztam a homokban :) Estefelé felmentünk és mentem anyával fürdeni, így ki tudtuk próbálni az új kifestőset, amit a Botitól kaptam és nagyon szuper! Utána ma is inkább húsgombócot kértem vacsorára, mint pörköltet és közben apa leszaladt vissza  a játszótérre, mert ott maradt a talicskám, de szerencsére még megvolt... Vacsora után pedig segítettem mosogatni anyáéknak (én öblíthettem le a habot  az edényekről és evőeszközökről, ami nagyon vicces volt) és még virágot locsolni is segítettem, sőt a konyhát felmosni is! Nagyon klassz volt... Estig pedig apával játszottunk az új játékommal és persze a gyümölcsökkel a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575155408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása