Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1125.nap

Délelőtt elvittük anyát, a Csillát és  egy másik óvónénit a KAC pályához, mert ovis verseny van ma, de mi apával mentünk tovább a teszkóba vásárolni. Apa vett pár finomságot nekem és hazahoztuk a két nagy  zsák cuccot, aztán indultunk is vissza a pályához, ahol épp a vége felé tartott a verseny, de sebaj, mert én úgyis csak a zöldségeimet akartam a fűben dobálni :) Sajnos az eredményhirdetés után (anyáék nyertek...) már menni is kellett tovább, mert miután mindenkit hazavittünk, mi mentünk is tovább újpestre, ahol fincsi volt ugyan az ebéd, de mégis csak pár falatot ettem (na jó, a pörkölt tésztából többet, de husit alig-alig), aztán felkelt a Peti és megérkezett a Julika néni is, de annyit rendetlenkedtem és bántottam mindenkit, hogy itthon apa felrakta  a gyümölcsöket a szekrény tetejére... Persze ma sem aludtam egy percet sem, úgyhogy miután apa kiporszívózott, lementünk a játszótérre, ahol lent voltak a Dominikáék már és eleinte szépen játszottam velük, de amikor elkezdtem vadulni és homokot szórni, akkor hazajöttünk és itthon mentem is fürdeni és utána épp befejeztem a vacsorámat, amikor megérkeztek a Csilláék, mert ők is felköszöntötték anyát. Kicsit játszott velem a Csaba és a Csilla is, de csak addig, amíg el nem kezdtem durvulni. Érdekes mód, amikor dobálózni és ütögetni kezdtem a Csillát, akkor már nem akart velem játszani... Amikor pedig hazamentek a Csabáék, akkor nekem is menni kellett sajna aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása