Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1087.nap

Reggeli után elementünk a Maszat-műhelybe és a kapuban pont találkoztunk a pót-papámmal, aki kérdezte hova megyünk és mondtam neki, hogy "Festeni!" Persze a festés inkább rosszalkodás lett, mindent összefestettem, amit nem kellett volna :) Utána levittük sétálni a Somát, de elég hideg volt, csak a napon volt jó idő, aztán ebédeltünk is, de csak a levest ettem, a tokányból nem kértemés mentem is (volna) aludni, de hiába voltam csendben a hálóban, megjöttek a Botiék és persze akkor már nem sok kedvem volt aludni, mert ők sem akartak... Közben anya elment fogorvoshoz, és átjött az Eti, aki hozott húsvéti csokikat nekünk :) Amikor anya is visszaért, elmentünk ruhákat vásárolni és kaptam is pár ruhát, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy utána lementünk a játszótérre!
Épp nagyban csúszdáztunk a Botival, amikor apa is odajött a játszótérre és ott maradt, amíg jöttek a Botiékért, mi pedig még sétáltunk egyet a Mamával és a Somával és utána jöttünk csak haza. De ó jaj! anya rögtön felrakta a szekrény tetejére a gyümölcsöket, mert délután nem aludtam... én persze nem hagytam annyiban a dolgot és addig könyörögtem apának, amíg ő felhívta a Kati mamát, aki szerencsére mellém állt és elmondta, hogy - bár nem aludtam délután - de nem az én hibámból, mert én csendben feküdtem a hálóban, csak a Botiék nagyon hangosan jöttek meg délután és már nem tudtam volna a hangoskodás mellett aludni, ezért engedte meg, hogy kijöjjek a hálóból. Apa pedig ezek után úgy döntött, hogy leveszi a gyümölcsöket. Juhhé! Persze rögtön kiöntöttem a szoba közepére az összeset és még fürdeni is vittem egy kis halommal... Aztán vacsoráztam is fürdés után és még egy kókusz-kockát is kaphattam, mert jól ettem a csikós tokányból.
Lefekvésig még sok időm maradt, és persze a gyümölcsökkel játszottam végig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845155368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása