Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1084.nap

Ma jó sokáig aludtam, úgyhogy reggeli után csak egy kicsit játszottunk apával és már indultunk is locsolkodni. Elsőnek persze még itthon anyát locsoltam meg és egy hatalmas nagy kinder tojást kaptam tőle cserébe, utána pedig elmentünk apával a Klári mamához és őt is jól meglocsoltuk és persze verseket is mondtunk, úgyhogy tőle is kaptunk kindereket és én még mesekönyveket és szép zoknit is. Épp a mamával játszottam, amikor megérkeztek a Gabikáék is, úgyhogy őt is meglocsoltuk és tőle is kaptam csokikat. Nem mondom, igen jól indult a nap! Egy nagy zacskónyi finomsággal megpakolva indultunk haza, de még útbaejtettük a Julika nénit is, és jól megöntöztük, nehogy elhervadjon :) Itthon csak lepakoltuk a sok ajándékot és már mentünk is át a Kati mamához, ahol már ott voltak a Krisztiék. A gyerekszobában pedig eldugott egy csomó játékot a nyuszi, aki ott járt, de már megint későn szólt anya, mert a nyuszit nem láttuk, csak az ajándékokat keresgélhettük meg. Természetesen mi fiúk - meglocsoltuk a lányokat és mindenki mondta a maga versikéjét és még egy halom kinder tojás volt a jutalom :)
Ebéd után még játszhattunk kicsit a szobában, de aztán indultak a Botiék, és így mi is, mert csak akkor mehettem le a játszóra délután, ha alszom is egy kicsit. Hát ezen ne múljon!
Ébredés után uzsonnáztam kókusz-kockát kakaóval és elmentünk kismotorral a Dédiéket meglocsolni. Tőlük pedig rögtön a játszótérre mentünk és ismét a nagyra, mert a kicsin senki se volt. Lent is maradtunk egész sokáig (igazándiból  amikor elkezdtem  kidobálni a kerítésen kívülre a gyümölcsöket, akkor anya megunta és hazajöttünk...) Itthon megmostam a csupa homok gyümölcsöket és mentem is azzal a lendülettel fürdeni, utána ettem finom vacsorát és az egyik kindert is megehettem, ha már annyit locsoltam érte :)
Mivel még nem volt olyan késő, játszottunk egy nagyot: elsőnek a most kapott uno kártyával hármasban (vannak benne számok is!), aztán persze a zöldség-gyümölcs halommal :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr345155365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása