Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1083.nap

Képzeljétek, reggeli  közben (anya még látta is!) egy nyuszi eldugott öt játékot a nagyszobában, úgyhogy amikor bementünk, akkor sorra megkerestem mindet és nagyon klassz játékokat találtam: egy kis zongorát, kétféle, fából készült, szétvágható-összetapasztható gyümölcsöket és zöldségeket, meg festő tollakat és kirakóst és nagy bogarakat. Hát nem szuper?! Miután kijátszottam magam, öltöztünk és átmentünk a Klári Mamához, ahol ma nagyon fincsi dolgok vártak: az ebéd májgombóc leves volt (még repetáztam is!) és rántott cukkini majonézes krumplival. Ó és ez még mind semmi, mert amikor átjött a Julika néni és az Andris, akkor előkerült egy tál kókusz-kocka (be is vágtam rögtön kettőt-hármat) és még bejgli is! Már ez is több, mint szuper volt (főleg a kókusz-kocka ugyebár...), de miután felköszöntöttük a Petit, akinek szülinapja volt, még egy torta  is előkerült és megehettem róla az egyik marcipán-tojást! Inni pedig kakaót kértem és a Mama még azt is csinált nekem! Azt hiszem, egy szavam se lehet a kiszolgálást illetően :) Jó sokáig a Mamánál maradtunk játszani, mert apa és a Peti szereltek megint valamit, aztán amikor végeztek, hazaindultunk. Itthon választhattam, hogy megyek-e aludni, vagy inkább a játszótérre? Bár kicsit álmos voltam, de találjátok ki, hogy mit választottam...? Szóval apa lejött velem a nagy játszóra, amíg anya madártejet készített. Nagyon jót játszottunk apával és a gyümölcsökkel: csúszdáztunk, hintáztunk, dobálóztunk és homokoztunk. Amikor anya lejött a játszóra, leváltotta apát, aki felment híradót nézni, de én még maradtam inkább és egész sokáig lent lehettem. Hazaérve mentem is rögtön fürdeni, mert csupa homok lettem és utána vacsorára fincsi husi volt kukoricás rizzsel és salátával és még cukrokat is kaphattam utána :) Lefekvésig még kicsit zöldségeset játszottam anyával: én voltam a zöldséges és anya a vevő, sokat vásárolt és száz forint volt az ára!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr95155364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása