Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1081.nap

Reggeli után elmentünk a gyerekházba anyával és néztünk nekem ruhákat és vett is anya nekem pólót, kisgatyát és egy gyurmás játékot is és játszhattam is a játéksarokban. Innen elsétáltunk a nagy játszóra és eleinte egyedül voltam, aztán lassan jöttek a gyerekek és kicsit később a Marietta is megérkezett a Grétával és velük elmentünk ebédelni az Europarkba, de sajnos a Grétának megfájdult a hasa és hányt is így ők sajna haza is mentek, pedig úgy volt, hogy maradnak még játszani... Itthon elvileg mentem aludni, de megint jól bekakáltam és már semmi kedvem nem volt visszaaludni...
fincsi vanília fagyi!Épp leültünk uzsonnázni, amikor apa is hazaért, és ha már ilyen korán megjött, akkor uzsonna után elmentünk a teszkóba vásárolni. Vettünk sztracsis tejpépet és joghurtot is és a kávéknál egy aranyos plüss kutyust találtam, aki apa szerint biztos a kávékra vigyázott, úgyhogy picit játszottam vele, amíg anya vett még ezt-azt és végül ott hagytuk tovább őrködni... Kaptam egy klassz sityakot is és kifelé menet apa vett nekünk fagyit. Én vaníliásat kértem és mondhatom, nagyon fincsi volt (csak a vége felé már többet "evett" a pólóm, mint a szám...). Épp nyaltuk a fagyit, amikor találkoztunk a Mónikával és a Rudival, akik épp most jöttek ausztriából és rögtön el is számoltam németül tízig a Rudinak, mert ő csak németül beszél és csak kicsit tud magyarul és nagyon tetszett neki.
Amikor hazaértünk, apát otthon hagytuk rámolni, mi pedig anyával rögvest lementünk a játszótérre, amíg még szépen süt a nap és meleg van. Egész sokáig lent lehettem és sokan lent voltak még a barátaim közül. Este volt már szinte, amikor felmentünk és pici játék után mentem is fürdeni és utána apa főzött nekem virslit, amit meg is ettem és még kicsit dobálózhattam még lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305155362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása