Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1047.nap

Délelőtt elmentünk hármasban gyalog a piacra darált husit és ezt-azt venni, aztán hazavittük, amit vásároltunk és kocsival elmentünk az Europarkba, ahol mozgólépcsőzhettem és a közértben megnéztük anyával a zöldségeket és megfoghattam az igazi naaagy kaliforniai paprikákat és láttam brokkolit és padlizsánt is. Tök érdekes, de komolyan! Ó, és mivel szépen viselkedtem, kaptam egy csokis fánkot fehér csíkokkal. Irtó finomnak néz ki! Innen még bementünk a könyvesboltba is, ahol választhattam egy könyvet (egy jó nagy autós társasjátékos könyvet választottam). Hazaérve ismét boríték várt rám a postaládában! Megint kaptam egy szép könyvet: piroska és farkas mese van benne három dimenziósan. Az ebéd fincsi pizza volt és a fánk felét is megehettem (azért csak a felét, mert hisztiztem az  asztalnál...)utána pedig mentem aludni. Ébredés és uzsonna után felmentünk kicsit a Kati mamához, onnan pedig a Krisztiékhez. Sajnos a Boti még aludt, csak Anna volt ébren, de vele nem maradtam ott játszani, csak a sílécemet vittük át, mert azt majd a Krisztiék hozzák az autójukkal. Még elmentünk egy nagy sportáruházba anyának sícipőt venni és a Zolival is találkoztunk, de én már elég nehezen toleráltam a vásárolgatást, finoman szólva... No aztán végre hazaindultunk és otthon játszhattam végre a gyümölcsökkel: jól szét is dobáltam mindet. Közben apa főzött nekünk ici-pici aranyos virsliket és kecsöppel megettük mindet és mentem fürdeni, hajat mosni, és utána rendet raktunk apával a nagyszobában, mert eléggé szétdobáltam a játékaimat a vacsi előtt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr775155327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása