Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1041.nap

hűha! egy csokiszökőkút!Ma már jobban voltam, úgyhogy egy kis adag tejpépet is kaphattam reggelire apától és utána még  ropit is ehettem, aztán sokat játszottunk délelőtt, csak anya maradt az ágyban, mert mára ő betegedett meg sajna. Így aztán apával kettesben mentünk a Klári Mamához ebédelni. Ebédnél ugyan éhes voltam, de mégis csak levest ettem és csak tésztát belőle, a répa és a husi nem kellett és utána se a krumplipüré. Azért egy pici mákos sütire nem mondtam nemet, és utána így hármasban autóba ültünk és elmentünk a Gabikáékhoz egy nagy régi házba, és már ott volt a Julika néni meg persze a Zsolt, no és az Andris, meg a Balázs a barátnőjével. A Zsolti körbevitt minket a lakásban,  és a nagy erkélyüket is megnéztük, aztán visszamentünk  a nappaliba, ahol rajzoltam a Julika néninek és a Mamának, meg persze rosszalkodtam is és természetesen kiharcoltam pár falatot Julika néni tortájából, sőt még egy túró rudit is kaptam a Gabikától. Ja és képzeljétek volt az asztalon egy szökőkútszerűség, amiben víz helyett csoki csordogált és lehetett belemártogatni gyümölcsöket és így csokimázzal megenni. Én speciel egy kanalat kértem és úgy kóstoltam meg :) Sajnos a torkosságom később visszaütött, ugyanis nem sokat maradtunk a Gabikáéknál, hanem mentünk haza ésotthon aludtam kicsit, viszont ébredés után két adagban ki is hánytam az egész délutáni nasit :(  Így az este játék helyett illetve mellett apa zsörtölődésével tellt, mert neki most még szőnyeget is kellett pucolnia a ruhák mosásán kívül, mert még anya is beteg és csak kicsit tudott neki segíteni. A vacsora is csak keksz volt, de még azt is kihánytam, amikor lefeküdtem az ágyamba, úgyhogy az ágy se úszta meg. Már alig van tiszta alvó cuccom, mert minden a mosásban van... Hát nem volt egyszerű  az elalvás...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása