Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1040.nap

Sajnoa ma reggel még nem ehettem tejpépet, bár kicsit szépített a helyzeten, hogy édes kekszeket és ropit viszont igen :) Délelőt főleg apát nyüstöltem, aztán elmentünk az Europarkba vásárolni és a zöldségeknél és gyümölcsöknél egy csomó ismerős volt és szinte mindennek tudtam a nevét (na jó, papaya például nincs a játékaim között, így persze körtének tippeltem, de most már tudom hogy ez valami érdekes gyümölcs), sőt hátrébb még fánkok is voltak, olyanok mint a játékaim között (csak hiába kértem, apa nem vett, mert még állítólag a pocakomnak nem lenne jó). No és mivel szépen viselkedtem, apa finanszírozta a helikopterezésemet , sőt még mozgólépcsőzhettem is fel-le, fel-le...
Otthon anya rögtön nekiállt sütni-főzni, de nekem ugyan kár volt, mert nem ettem a levesből, és rizst se kértem utána, sőt a desszertnek szánt kekszes reszelt almát is passzoltam. Azt a pár gerezd almát, amit megettem végül, azt sajnos alvás után ki is hánytam (mert ebéd után aludtam egy kicsit). De ettől letekintve nincs már semmi bajom szerencsére. Délután sokat játszottam, főleg apával, de néha egyedül is, amikor anyáék rámoltak vagy ilyesmi. Estére apa főzött pici virsliket, amiből pár falatot ettem is, és kisírtam magamnak egy pohár kakaót is, amit valami porból csinált apa, merthogy tejet még nem ihatok a pocakom miatt... Aztán lefekvésig még a bunkeromban rajzolgattunk apával és anya ma is mesélt egy "Anna és Peti" mesét.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása