Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1036.nap

Reggel korán keltem, apa még csak hajat mosott épp, szóval nem jöhettem még le, hanem apa inkább adott könyveket és a rajzolót, hogy azzal játsszak, amíg anya felkel és elkészülődik. Közben apa elment dolgozni, de előtte még bohóckodott nekem az ajtóban, aztán anya megmelegítette a vizet  a tejpéphez és reggeli után szépen játszottam amíg anya vasalt, aztán lementünk szánkózni és csak kevesen voltak most, és egyedül is le mertem csúszni a karfás szánkóval (most még nem is volt olyan gyors a lecsúszás, mert még friss volt  a hó). Sokat szánkóztunk és utána a Mamánál ebédeltünk, de most is csak levest ettem , és mentem aludni - anya mesélt nekem a képes könyvből, de abból is leginkább csak a gyümölcsök érdekeltek, az állatok nem nagyon. Mikor felébredtem, anya megjött a Noémivel és rögtön le is mentünk a játszótérre körhintázni és hógolyózni a többi gyerekkel, akik hóembert is építettek , én pedig dobáltam a nagylányokat hógolyóval :)  Amikor már nagyon vizesek voltunk a sok hótól, visszamentünk a Mamához, ahol persze rosszalkodtunk a Noémivel ...
Épp külön voltunk választva a Noncsival (nem is tudom miért...), amikor átjött apa és levittük sétálni a Somit, meg persze vittük a nagy fém szánkót is, mert ismét szánkózhattam! Előbb apával csúsztunk jó sokat (de felsétálni egyre nehezebb, mert csupa jég már a domb) , aztán anyával is és találkoztunk a Diával és az anyukájával, mert ők is szánkóztak épp. Amikor már eleget csúszkáltunk, meg már szomjas is voltam, akkor hazamentünk és vacsoráig még apával játszottunk és rajzoltunk és vacsi után fürdés volt, aztán megpróbáltam a vécébe pisilni, de mégse jött a pisi, úgyhogy lefekvésig még labdáztam anyával, aki mesélt egy új Anna-Petis mesét...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr805155315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása