Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1025.nap

az ovibanHű, képzeljétek, ma délelőtt beöltöztem macinak és lementünk az oviba farsangozni! Előbb még bementünk a védő nénihez is, de aztán átsétáltunk az oviba és már ott volt sok kisgyerek és mindenki be volt öltözve valamilyen  érdekes jelmezbe. Sokat játszottunk a kirakósokkal és a többi játékkal és rajzolhattunk is, de  a legjobb az volt, amikor a Csilla egy nagy halom sütit és édességet rakott ki az asztalra és annyit ehettem, amennyit csak akartam! Persze képzelhetitek, később mennyit ebédeltem a Mamánál: szinte semmit... Kicsit aludtam is és amikor felébredtem, felhívtuk apát, hogy jöjjön már haza, eleget dolgozott és mondta, hogy már úton van, úgyhogy már öltöztünk is.
Épp leértünk, amikor apa is felbukkant a házunk felől, így hát hármasban elsétáltunk a gyógyszertárba. Nagyon buta szél fújt, folyton szemből és nagyon hidegen!  Viszont a gyógyszertáros néni nagyon aranyos volt, mert adott nekem egy matricát és egy finom kekszet is! Otthon apával játszottam és rajzolgattam a vacsoráig, ami sült sajt volt és a fincsi keksz utána. Fürdés után pedig még kicsit lehetett játszani lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265155304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása