Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1021.nap

Ma reggel elmentünk énekelni az Enikő nénihez, és ma sokan voltunk. Innen bementünk a közértbe, de hiába esett a havas-eső, én nem akartam felvenni a kapucnit... Aztán felmentünk a Kati mamához és jött a Mamához a gyógytornász néni és tornáznia kellett a Mamának. Jé...! Még a Mamánál ettem egy kis husilevest, és hazasétáltunk, és itthon még ettem egy kis fasírtot, aztán mentem aludni és még mesét is mesélt anya, úgyhogy ma kivételesen aludtam is délután.
Épp ébredeztem, amikor apa is hazaért. Kicsit játszottunk, aztán uzsonnáztam (krémtúrós kenyeret, ami fincsi, úgyhogy repetáztam is) és amíg a gyümölcsöket szétválogattuk apával, anya a konyhában egy naaagy papírra elkezdett faleveleket ragasztani mindenféle formák szerint, én pedig inkább rajzoltam, mert a ragasztás nem valami izgi... Aztán anya elment Somát sétáltatni, de mivel rossz idő van, mi nem mentünk, hanem a színeket néztük a dévédén és rajzoltunk apával. Aztán anya elkezdet sütni-főzni, én meg bekakiltam, úgyhogy mentem fürdeni és mivel ma nem kellett büntibe mennem, ezért vihettem a nagy hat-heteket is és a békás-kacsás-forgókerekes játékomat is visszaadta apa. Pancsolás után vacsoráztunk, amit anya csinált: rántott sajt, rizzsel, és majonézes mártással. Utána még szerencsére maradt idő sokat rajzolni és játszani a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235155300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása