Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1014.nap

Ma épp akkor keltünk, amikor apa indult, még épp tudtam neki integetni, amikor elindult munkába. Mi pedig mentünk az Enikő nénihez, ahol ma sok gyerek volt és sokat énekeltünk, még egy új dalt is tanultunk. Innen hazafelé jövet még beugrottunk a kis közértbe is, és elmentünk az ebédért és megálltunk kicsit a kis játszótéren is és egy bottal rajzoltunk a homokba számokat, csak sajnos ma elég hideg volt, ezért nem maradhattunk sokáig, mert kezdtünk fázni. Ebédre kiettem a karalábé levesből a csipetkéket és ettem zsemlét, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, pont megérkezett anya a Noémivel úgyhogy innen kezdve nagyüzemi rosszalkodás következett, amíg meg nem unták anyáék, mert akkor rendet kellett raknunk... és amikor dobálózni kezdtünk, még büntibe is mentünk mindketten... Aztán jöttek a Noncsiért és apa is átjött értünk, mi pedig még kicsit megsétáltattuk a Somát is és hazamentünk játszani. Fürdés előtt ettem vacsorára sajtos-tejfölös-kecsöpös tésztát, de pancsolás után sajnos csak egy kicsit játszhattam és lefekvés előtt még meg is kínoztak anyáék: leszívták az orromat és bele is csepegtettek, pedig azt úúúúútálom, úgyhogy eléggé kiborultam ezen...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85155293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása