Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1010.nap - egy-nulla-egy-nulla

Hát ma  azt hiszem kirosszalkodtam magam... No semmi komoly, csak sok apró csínytevés:
Délelőtt voltunk anyával a Juli néni - féle festegetésre, ahol döngettem kicsit a postaládát és miután meguntam az autók festegetését (az tetszett azért!), inkább elkezdtem pancsolni a kézmosó lavór vizében és amikor anya büntiből kirakott az ajtó elé, akkor egy néni is rámszólt, mert zavartam az angolul tanulók óráját, úgyhogy csak vissza kellett engednie anyának :)  Hazafelé beugrottunk a gyógyszertárba és felmentünk a Kati mamához, ahol kihasználva, hogy anya elment az ebédért és a Kati mama nem tud futkározni, én megint az ágy mögé dobáltam egy rakás játékot! Ebédre nem ettem semmit, és otthon szerettem volna aludni, úgyhogy hazasétáltunk, de persze az összes pocsolyába belesétáltam és otthon a sáros csizmával befutottam a szobába... Hát nem örült anya az ötletemnek...
Ébredés  után csak egy pudingot kértem uzsira és játszottunk és este felé levittük a Somát sétálni és most szépen sétáltam anya mellett, csak egy kiskutyát bántottam kicsit...
Aztán apa is hazaért és persze előbb játszottunk és csak nagy nehezen sikerült rábeszélni a vacsorázásra. Miután kicsit már éhes voltam, hát megettem egy adag tésztát (persze kértem rá kecsöpöt...) és még egy vaníliás joghurtot és csokis kekszet is :) Apa vitt volna fürdeni rögtön, de nem engedtem, mert kakilni kellett és persze  nem a vécébe , hanem a pelusba... Fürdés után azért még maradt idő kicsit játszani és rajzolgatni, aztán még anya mesélt nekem a Boribon-os mesekönyvből.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr205155289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása