Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1000.nap - Ezredik nap!!!

Ma vagyok "ezer napos kiscsibe" apa szerint :) Reggeli után elmentünk anyával énekre, ahol  mi voltunk ma is az elsők. Ma jó kedvem volt és volt kedvem énekelni is, de persze a Vincével rohangálni még nagyobb kedvem volt :)
Hazafelé találkoztunk a Dédivel, a Mamával és Somával. őszintén szólva itt még nagyon nem érdekelt az előadás...Amikor elmentünk az ebédért, és felmentünk a Mamához, a Dédi már hazament, mi pedig rögtön ebédeltünk és hazamentünk aludni. Még jó, hogy anya mesélt is az ágyamnál...
Amikor felébredtem, apa már itthon volt és uzsonnára adott finom "Klári mama féle" gesztenyés sütit, ami irtó fincsi... Utána picit játszottunk és aztán öltöztünk és elmentünk egy nagy-nagy épülethez autóval. Kicsit körülnéztünk, találkoztunk a többiekkel, akik közül pár kisfút és kislányt ismerek is a Bori tornáról, aztán bementünk egy szobába, na végre! kaptunk kirakósokat játszani!ahol valami előadás kezdődött épp, de nekem eleinte egyáltalán nem tetszett, csak amikor a színész nénik kiosztottak mindenkinek egy olyan kirakóst kicsiben, mint amivel ők játszottak. A kirakós mondjuk tényleg érdekes volt, és a végén még a nagyot is szétszedhettük.
Amikor vége lett a színháznak, kifelé menet egy érdekes termen mentünk keresztül, aminek a közepén nagyon visszhangzott minden amit mondtunk , de még ha dobbantottunk az is nagyon hangosan. ez egy nagy darabja a nagy kirakósnak....Nagyon érdekes volt! Amikor pedig kimentünk  az épület elé, ott irtó nagy építkezés zajlott épp: láttunk naaaaagy darukat, betonkeverőket, kamionokat és érdekes gépeket.
Otthon sokat játszott velem apa, én pedig cserébe jól ettem vacsorát: rakott krumplit és még az uzsonnából megmaradt krémtúrós kenyeret is, úgyhogy kaptam apától egy kis csokit is. Fürdésig még labdáztunk apával (amíg telibe nem dobtam a nagy villogós labdával a fényképezőgépét, mert akkor a labda felköltözött a szekrény tetejére...), és fürdés után még anya is játszott kicsit velem a lefekvésig és még mesét is mondott!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása