Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

997.nap

Délelőtt kicsit játszottunk anyával, aztán előbb elmentünk az ebédért, majd felmentünk a Mamához és ma kivételesen jól ebédeltem (no igen, cékla volt a savanyúság a krumplihoz és a husihoz!). Anya ebéd után elment a fogorvoshoz, mert fáj a foga szegénynek, én pedig ott maradtam a Mamával, de nem tudtam elaludni, mert irtózatosan bekakáltam, de persze nem szóltam semmit, csak amikor a  Mama benézett, akkor ájult majdnem el az "illatoktól"... Addigra viszont annyira kakis lettem már, hogy le kellett zuhanyozni! Alvázmosás után se volt kedvem aludni és anya is hazaért, sőt apa is  megérkezett és így hármasban autóval elmentünk egy helyre, ahol pár néni kérdezgetett és az egyik le is fényképezett párszor, aztán indulhattunk haza végre. Otthon kicsit játszottam apával és amikor megéheztem, apa csinált vajas kalácsot szalámival és macisajttal (ezt kértem ugyanis) és jó sokat ettem, úgyhogy pár kekszet is kaphattam utána. Vacsora után apa játszott velem (báboztunk) és írhattam a Dédinek és az Aninak egy levelet a számítógépen. Fürdés után sajnos csak ici-picit tudtam apával pötyizni, és ezt is úgy kellett kisírni, mert állítólag már későre járt. Pedig még nem is voltam olyan álmos ám...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925155273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása