Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

981.nap

kicsit még játszottunk apávalHát ma nagyon érdekes napom volt:
Délelőtt anyával voltam, mert apa sajnos dolgozni ment és én akkor még aludtam, így lebeszélni se tudtam erről a butaságról... Így viszont lekísérhettem  anyát a földszintre a fodrász nénihez és nézhettem, ahogy anyának megfésülik a haját. Érdekes, hogy anya nem sír, amikor a haját vágják... Neki nem fáj??? No mindegy, én egész jól elvoltam közben, nézelődtem és olvasgattam a számos könyvemet, meg ilyenek, aztán még otthon játszottunk kicsit és épp ebédeltünk, amikor apa is hazaért és hozott nekem pizzát, de én olyan jól laktam egy nagy tányér betűs levessel, hogy nem kértem mégse pizzát. Nagy bánatomra csak ici-picit tudtam apával játszani, mert aludni kellett már megint... Ébredés után átsétáltunk a Mamához és én ott vártam a Botiékra (amikor megjöttek épp kókuszkockát ettem és mondtam is nekik, hogy "nagyon szeretem a pókuszkockát" és ezen nagyon jót nevettek), közben anyáék moziba mentek, és amikor visszaértek lementünk a Botival és Somával együtt ötösben sétálni és hangosan trombitálni az utcára. Irtó hideg volt, úgyhogy nem sokat sétáltunk, de jó hangosakat trombitáltunk és közben itt-ott durrogtattak és tűzijátékoztak, de apa szerint ez még csak a kezdet, este lesz még sokkal több tűzijáték. Amikor visszaértünk a Mamához, anyáék elmentek bulizni a Csilláékhoz és ott hagytak hármónkat a Mamára, de megengedték, hogy addig fenn legyünk amíg csak akarunk, ha jól viselkedünk és akkor még az éjféli tűzijátékot is megnézhetjük majd. Alig várom már!
No és tényleg egész este játszhattunk a Botival és éjfélkor tényleg irtó nagy durrogtatás és tűzijáték volt nagyon hosszan de én nem mentem inkább ki az erkélyre a Mamáékkal, mert kicsit féltem...
Még kicsit játszottuk utána, de aztán már tényleg álmosak voltunk és inkább mentünk aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555155257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása