Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

980.nap

Reggeli után sajnos apának dolgozni kellett menni, de azért anyával nagyon jót játszottunk egész délelőtt: rajzoltunk, hat-heteztünk, könyveket néztünk, olyannyira, hogy már apa telefonált ránk, hogy ő már a Mamánál vár minket... Nosza átsiettünk és a Mamánál nagyon fincsi meglepetés várt: ebédre betűs leves volt! Egy naaaagy tányérnyit befaltam és így persze a második fogásból leginkább csak a céklát ettem, a fasírtot nem annyira. Utána anyáék elmentek a teszkóba vásárolni és mi a Mamával és a Somával elkisértük őket sétálva a kocsiig, aztán én pedig ott maradtam a Mamánál aludni, amiből alvás nem lett ugyan, de két órát csendben elbeszélgettem a hálószobában, aztán a Mama végül kiengedett és adott kókusz kockát uzsonnára. Ekkor értek vissza anyáék is és öltöztünk és átmentünk a Krisztiékhez játszani. Nagyon klassz volt, mert sokáig ott lehettünk és rengeteget futkároztunk és labdáztunk és pázzléztunk. A Kriszti barátnője is odajött hozzájuk később egy ici-pici babával, de vele nem tudtunk még játszani, csak Annára kellett folyton vigyázni, mert ő állandóan utánunk sétált, nézni, hogy mit rosszalkodunk :) Estefelé sajnos haza kellett menni és otthon már nem jutott idő játékra, csak fürdés közben egy kicsire, azután még ehettem paradicsomlevest sok betűvel és számmal, és sajnos menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr805155256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása