Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

979.nap

pázzlézunk a Vickyvel és anyávalDélelőtt, rögtön a reggeli után elmentünk a Kisvakond játszóházba és jött az apa barátja is a kislányával a Vickyvel, akit már nagyon rég láttunk, és most is ugyanolyan nagyon szőke :) Hú, nagyon klassz volt a játszóházban! Irtó sok klassz játék van , meg ugrálóvár és labirintus és kis golyókban lehet mászkálni és ugrálni és vannak klassz társasjátékok és pázzlék is! Délig ott lehettünk, de ebédelni haza kellett sajnos menni... Ebéd után pedig megint aludni kellett... Délután, az uzsonna után (apa csinált pirítós kenyeret és én is megvajazhattam egészen egyedül az egyiket!), egy kicsit pötyiztünk apával és aztán elmentünk egy nagyon szép áruházba, ahol hatalmas világító gömbök lógtak mindenütt és beültünk egy cukrászdába sütizni, és a Csilla és a Csaba már ott vártak ránk. rengeteg kis labda volt, amibe bele lehetett csúszdázniAmikor a pincér néni kérdezte, hogy mit kérek és csokitorta nem volt, akkor elsétálhattam vele a pulthoz kiválasztani , hogy milyet kérek és egy nagyon csokis muffint választottam, ami tényleg olyan csokis is volt ízre, mint amilyennek látszott ;) Még felülhettem egy jet-ski-re is és mozgólépcsőztünk is, aztán megkerestük a Csabával és apával anyáékat, mert ők korábban elmentek ruhákat nézegetni... Miután megtaláltuk anyát a sokadik boltban, végre indulhattunk haza.
Otthon mentem rögtön fürdeni és ma is a vécébe sikerült pisilni a fürdés után, úgyhogy kaptam ma is egy kinder-tojást és még egy epres joghurtot is vacsorára. Lefekvés előtt még játszottam anyával a gombokkal és a pötyikkel kicsit.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr205155255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása