Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

975.nap

juhhé! egy kocka alakú hat-hét!!!Képzeljétek, ma, a reggeli után mit találtam a karácsonyfa alatt: egy halom ajándékot! Most csak párat nyitottam ki, mert irtó klassz mindegyik és hát játszani is kell velük! Közben anya sütött máffint és apa velem foglalkozott, aztán öltöztünk és átmentünk a Klári mamáékhoz és ott is várt rám  pár ajándék! Hát ez is szuper klassz nap! A Petitől például kaptam egy új hat-hetet, és ez kockákból áll! Hűűű! A nagy izgalom közepette nehéz volt az ebédre koncentrálni, így csak egy kevés levest ettem, utána kis husit és sok céklát, mert azt imádom, és már akartam is menni játszani! Kis játék után pedig hazamentünk és jött velünk a Julika néni is a mamáék is. Otthon megmutattam nekik az új játékaimat és a mamával kugliztunk is, csak sajnos nekik később haza kellett menni... Egy kis uzsonna után pedig anyát és a Marika nénit elvittük apával  színházba és nagyon szép volt a városban a kivilágított sok-sok fa! Otthon játszottunk előbb apával is az új játékaimmal, és kibontottam ami még reggel becsomagolva maradt (ezek is szuper játékok és könyvek  ám! ), aztán vacsoráztam husit és krumplit és ubit, és fürdés után akárhogy is próbáltam trükközni, apa vitt lefeküdni az ágyikómba és mondott egy mesét a hét pillangóról.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr315155251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása