Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

974.nap

ajándékbontás 1. Nos, a mai nap igazán különleges volt! Délelőtt elsétáltunk apával az europarkba, szaloncukor-akasztót venni, de ha már ott voltunk, akkor mozgólépcsőzhettem is! Ja és odafelé is és hazafelé is bementünk a kis játszótérre és forgóhintázhattam is és bújócskáztunk is. Miután hazaértünk, ebédeltünk, de alig ettem valamit, pedig apa ma mákos gubát csinált... Így aztán mehettem is izibe az ágyba... Nagy nehezen elaludtam,  és mikor felébredtem, képzeljétek, itt járt a Jézuska és gyönyörűen feldíszítette a fenyőfánkat! És ez még mind semmi, mert öltöztünk és már indultunk is a Dédiékhez,jött velünk a Mama is, és már ott voltak a Krisztiék is. Kaptam egy sütit a Déditől és inni az Anitól, és közben a Boti elkezdte az ajándékok szétosztását. vacsi a BotivalKépzeljétek, kaptam én is ajándékot, egy Lego közértet! Rögtön össze is raktuk hármasban a Botival és anyával! Kicsit még játszottunk és aztán átsétáltunk a Krisztiékhez, ahol megint egy csomó ajándék volt a fa alatt! Ez a karácsony dolog egyre jobb! Kaptam többek között könyveket és egy orvosi táskát és egy nagy halom betüt és számot, amik vizesen a csempére fognak ragadni! Tök jó! Jó nagyot játszottunk és vacsoráztunk is (ettem egy kis husit és ubit én is), és még jó sokat lehetett játszani mielőtt este lett és hazaindultunk. Otthon vihettem fürdéshez a kádba az új betűket és számokat, és ettem egy kis tejpépet lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845155250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása