Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

972.nap

a Csillát is "befogtam" a rajzolásba!Ma reggel ismét itthon volt szerencsére apa és adott reggelit is és ö vett ki az ágyból, de utána sajnos el kellett mennie vásárolni, úgyhogy anyával kettesben játszottunk délelőtt és megépítettük a lakásunkat kicsiben, építőkockákból. Ebédre csak pár falat levest ettem, és mentem aludni. Mire felébredtem, már hazaért apa és közben anya ment el vásárolni, mi pedig érte mentünk autóval az europarkba, és rögtön jöttünk is haza. Apának nagyon tetszett a lakás-makettünk és vele is játszottam olyat , hogy kőrbe rajzolta  a hat-heteket és beleírt melyik-melyik. Kicsit később a Csilláék is átjöttek és ha már itt volt, a Csillát is megtanítottam a gyümölcsöket szín szerint szétválogatni és a hat-heteket kőrbe rajzolni :) Miután a Csabáék hazamentek, én mentem vacsorázni (apa főzött virslit és jó sok kecsöppel azt ettem), és a fürdés közben a kádban irtóra kellett már pisilni, amit apa észre is vett és rábeszélt, hogy menjünk a vécébe pisilni, és - bár nem elsőre - de képzeljétek: belepisiltem a vécébe! Apáék nagyon örültek - én pedig megkönyebbültem, mert apa irtó mérges volt a múltkor, amikor a törülközőbe tekerve pisiltem egyet... Most pedig még egy kinder tejszeletet is kaptam jutalomképp! Amikor pedig teljesen magamtól szépen elrámoltam az összes játékot a nagyszobában, még gépelhettem is egy kicsit a számítógépen, pedig már későre járt és lassan  menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr865155248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása