Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

950.nap

kaptam egy kinder tojást!Ma nagyon klassz, mozgalmas napom volt: délelőtt egy kicsit játszottunk, aztán indultunk apával a Klári mamához, ahova vittem a nagy hat-heteket (apa nem örült, de hát ez van...) és azzal is meg az ottaniakkal együtt befogtam játszani a Mamát, az ebédig, ami nagyon fincsi volt - szokás szerint - és jó sokat ettem, úgyhogy kaphattam egy kinder tojást is utána és még apa sütijéből is kértem... Most nem aludtam el hazafelé menet, sőt otthon se volt kedvem aludni, mert be volt ígérve, hogy átmegyünk majd a Botiékhoz játszani... a csipet-csapat!Aztán apa orrát megcsapta az "ok", vagyis a nagy adag kaki és akkor már nem is kellett az alvás erőltetnem, hanem miután apa kiporszívózott és adott uzsonnát, öltöztünk és mentünk a Krisztékhez! Juhhé! Megint kisírtam, hogy vihessem a nagy hat-hetet, és azzal játszottunk egy csomót a Botival, meg persze rohangáltunk is és társasoztunk is és a Zoli épített egy nagy-nagy terepasztalt a favonatoknak is, de a legtöbbet a hat-hetekkel játszottunk. No és akárhogy is tiltakoztam, a Kriszti levágta a hajamat... Sajnos este felé haza kellett menni, bármennyire is tiltakoztam... Otthon anya kicserélte a játékokat a nagyszobában, úgyhogy átnéztem miket vett elő és játszottam is persze velük, egész a vacsoráig, ami ismét a fincsi leves volt, mint az ebédnél és apa csinált banánturmixot is, és még kicsit játszhattam és olvasgattunk is a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása