Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

947.nap

apát tanítom colorama-val játszani!Ma a Juli nénihez mentünk és ott persze eleinte kicsit rendetlenkedtem, aztán megkerestük a múltkor készített csigákat és ma pedig madáretetőket csináltunk és apró magokkal játszottunk (klassz!). Hazafelé bementünk a kis közértbe vásárolni, akárcsak reggel otthon, de itt fizetni is kellett (én reggel ingyen adtam mindent anyának, mert én voltam a pénztáros)... A Mamához előbb felvittük az ebédet és levittük sétálni a Somát, és az utcán találkoztunk a Kati mamával, mert ő fogorvosnál volt közben. Alighogy felértünk a Mamához, jött a Dédi is és játszottunk a colorama-val és ebédeltem is, aztán hazamentünk és nagy nehezen elaludtam. Amikor felébredtem, már itthon volt apa, és fincsi uzsonnát csinált nekem, és mivel megettem, még egy kinder tejszeletet is kaptam, utána pedig sokat játszottunk és őt is megtanítottam játszani a colorama-val, de pázzléztunk is a fürdésig. Utána vacsoráztam egy jót (ez is fincsi volt: betütésztás pari leves és nudli)és még kicsit báboztunk és játszottunk hármasban a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr985155220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása