Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

942.nap

Hajnalban arra ébredtem, hogy irtó rosszat álmodtam és apát szólogattam, aki jött is és megnyugtatott, viszont kiderült, hogy lázas vagyok ("harminckilenc-kettő", ilyeneket mondott apa anyának), úgyhogy nem úsztam meg egy kúpot a  popsimba, pedig ezt aztán tényleg utálom... Viszont utána akkorát, de akkorát aludtam, hogy csak na!
Mire felébredtem, a lázam már teljesen elmúlt szerencsére. Reggeli után pedig átjött a Mama játszani velem, amíg anyáék elmentek a teszkóba nekem kinder tojást vásárolni :) Amikor anyáék hazaértek, csináltak ebédet ,de semmihez nem volt étvágyam, épp csak pár falatot ettem apa pizzájából (pedig azt tényleg szeretem ám!), sőt a kinder tejszeletből is csak pár falást tudtam enni! Mentem is az ágyikómba sziesztázni, de nagyon nem voltam ámos, úgyhogy pár órát relaxáltam csupán és jól meg is ijesztettem anyát, aki bejött betekarni, mert azt hitte alszom, én meg ott álldogáltam a sötétben :) Nos, amikor kivett anya, uzsonnázni nem akartam, hanem inkább apával hat-heteket dobálni... De még előtte apa mutatott egy nagyon érdekeset: felhozott egy fehér labdát, ami olyan mintha gyurmából lenne, de nagyon hideg és nedves! Hógolyónak hívják és nagyon vicces! Apa szerint a lakásban el fog olvadni hamarosan, úgyhogy javasoltam, hogy "tegyük be a hűtőbe!" Apa szerint az is jó megoldás, de inkább dobjuk ki az ablakon... Ki is dobtam és nagyot placcsant a járdán. Utána folytattuk a hat-hét dobálós játékot, de sajnos apa egy idő után megunta a hangos dobálózást és eltette a szekrény tetejére a hat-heteimet, és inkább kirakósoztunk a vacsoráig, ami főtt tojás volt vajas sajtos kiflivel és ebből ettem is, aminek apa nagyon örült, úgyhogy egy kinder csokit kaptam is utána tőle. A fürdés után viszont épp csak kicsit játszottam, és már menni is kellett aludni sajnos...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása