Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

941.nap

anya kidíszítette az ablakomat!Reggeli után elsétáltunk a postára, ahol egy gép megszámolta a sok-sok százforintost, innen pedig elmentünk az anya papírjaiért a tüdőszűrőhöz, ahol sajnos hosszú volt a sor és sokat kellett várni. Innen a Mamához mentünk, ahol már várt ránk a Kriszti és a Boti és az Anna. Anyáék elmentek vásárolni, de mi gyerekek ott maradhattunk játszani és próbáltunk szépen játszani, de enni és aludni már persze nem nagyon akartunk... Sőt én inkább otthon szerettem volna aludni, úgyhogy hazasétáltunk és útközben láttunk egy lángoló kukát, amit a tűzoltó bácsik eloltottak. Valami buta fiúk felgyújtották anya szerint... Otthon mentem is rögtön aludni, de nem sokkal később sajnos nagyon nyűgösen ébredtem, és sokáig hánykolódtam, aztán apa - aki hazaért a munkából ezek szerint - kivett, de még ekkor is sokáig nyűglődtem és az uzsonnára megmelegített leves nagyja is a vécében landolt - apa bánatára. Aztán játékokkal lassan megnyugodtam, anya közben télire dekorálta a szobámat, és pár percre a Csaba is felugrott apához (de persze nem úszta meg és játszania kellett kicsit a hat-hetekkel...) és vacsorára már megettem egy nagy tányér sóskafőzeléket, úgyhogy kaptam egy kinder pinguit is utána apától. Fürdés után még anya is játszott velem kirakós játékokkal, de ma korán mentem aludni, mert a délutáni alvás elég rövid volt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335155214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása