Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

940.nap

Reggel épp indult apa, amikor felébredtem. Sajnos már nem volt ideje kivenni az ágyból, de anya nemsokára kivett és adott reggelit. Utána elmentünk a Juli nénihez maszatműhelybe, de festés helyett inkább rosszalkodni volt kedvem, de persze később azárt segítettem anyának csiga-bigákat festeni és nyomdázni. No meg vizezni is lehetett, na az még jobb volt, és jöttek később ovisok is megnézni a képeket. Hazafelé menet pedig követtünk egy nagy-nagy kukásautót és néztük ahogy a bácsik a kukákat beleöntötték a kukásautóba.
A Mamához érve lejött a Dédi, a Mama és  a Soma is, én pedig nagy ügyesen kiborítottam a kezemből a nagy hat-hetet az úttestre és mindenki azt szedegette a földről, még egy néni is... Utána  a játszótérre mentünk és odajött egy csomó ovis, de nem akartam a gyerekeknek odaadni a játékaimat, ami anya szerint butaság, mert nem szabad irígykedni... Amikor felmentünk a Mamához, megvártuk a Botiékat és hárman hemperegtünk a nagy ágyon, de sajnos megint ügyetlen voltam és jól fejbedobtam a Botit egy hat-héttel és még sírt is szegény Boti hiába simiztem meg utána... No mentünk is ezek után haza és otthon aludtam egy jó nagyot.
Amikor felébredtem, már apa volt itthon, mert anya átment a Mamához vigyázni a Botiékra. Estig így aztán apával játszottam a kirakósokkal és a gyümölcsökkel és énekeltem is a bujj-bujj énekekre. Aztán hazajött anya és kicsit tornáztunk, utána pedig vacsora és fürdés jött, és még lefekvés előtt labdáztunk apával egész addig,amíg el nem tűnt a labda, de persze előkerült, amikor anya jobban körülnézett és kiderült, hogy egész a hálóig elgurult!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr725155213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása