Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

939.nap

na vajon mivel játszunk...?Ma későn keltem, és egy kis játék után mentünk is a Bori tornára és jó nagyot rosszalkodhattam, karikáztam, futkároztam és sokáig ott voltunk, és csináltunk egy hóembert is. Hazafelé felmentünk a Kati mamához, de ő épp még nem volt otthon, mert Anna babát hozta át épp, és már tudok játszani Annával is: adogattam neki a pázzlékat és ő visszaadogatta nekem. Gyorsan ebédeltünk, megvártuk a Botit és kicsit játszottam vele is, aztán mentünk haza aludni.
Épp uzsonnáztam ébredés után, amikor apa is hazaért, én pedig elébe szaladtam, aminek ő nagyon örült, és cserébe irtó sokat játszott velem a hat-hetekkel :) Estefelé pedig ma is anya elébe sétáltunk a villamoshoz, ahol sok lámpa van és az nagyon tetszik nekem, és szoktunk érdekes autókat is látni, ma például egy szirénázó tűzoltóautó ment el előttünk irtó gyorsan. Amikor anya megérkezett a villamossal, együtt hazasétáltunk, és otthon apa megengedte, hogy írjak a gépbe, de mivel utána a párnával veszélyesen dobálóztam, apa inkább elvitt fürdeni...A kádban sajnos leázott a két pecsét a kezemről, amit délelőtt kaptam, de még apának meg tudtam mutatni mielőtt eltűntek a kezemről. Utána majdnem pisiltem a vécébe, de mégse jött a pisi, úgyhogy felöltöztem és ettem pár falat káposztás tésztát vacsorára, és mivel már későre járt, már menni is kellett aludni sajnos...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása