Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

938.nap

Reggel kerestem apát, de már elment dolgozni, úgyhogy mondtam anyának, menjünk utána! Sajnos nem mehettünk, mert messze van, viszont utána csináltam egy kis butaságot, mert mentünk pisilni, viszont mégse kellett, de pelust még nem adott rám anya, mert gyorsan mondtam, hogy összeszedem a hat-heteimet, de közben sikerült bekakilni,vagyis mivel nem volt rajtam csak a nadrág, így csorgott szépen végig a lábamon a kaki, még a zoknim is kakás lett... Hát anya nem örült túlzottan! A kádban kellett "alvázmosást" csinálni ... Azért anya később megbékült és játszott velem egész délelőtt a formákkal, ami nagyon tetszett. Később a Kati mamával együtt elmentünk ebédért és három tányér levest is megettem, mert nagyon ízlett. Utána aludtam egy jót és ébredés után elmentünk a doktor nénihez, hogy nézzen meg, de szerencsére semmi bajom (azért persze megelőlegeztem egy kis sírást - mit lehet tudni, hátha bántani fog a doktor néni...). Ha már ott voltunk, anyával átsétáltunk egy másik terembe és apa is odajött és ők is elmentek valami szűrőre vagy szűrésre. Csak tudnám miért kell a tüdejüket megszűrni ??? De ők nem sírtak, és gyorsan végeztünk is és mehettünk haza végre játszani. Apa megcsinálta amit anya délelőtt elkezdett: a formáknak egy lapon pont olyan alakú lyukak, mint az építőkockáim. Ja, és apa még útközben vett nekem egy csokis fánkot, amit itthon megehettem, de a felét meghagytam estére... Kirakósoztunk is és mivel bekakiltam (most pelusba...), mentem fürdeni és utána ettem egy nagy adag milánóit (sok kecsöppel persze) és megehettem utána a csokis fánk másik felét. Lefekvésig még játszottunk apával és egy kisvakondos mesét is megnéztünk, meg a "pont hut" is, de amikor már későre járt, menni kellett sajnos aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615155211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása