Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

937.nap

Malacka segít szín szerint rendezni a gyümölcsöketSajnos ma reggel hiába kértem apát, hogy ne menjen dolgozni, muszáj volt neki mert hétfő van... Kicsit játszottam anyával reggeli után, és már indultunk is Enikő nénihez, ahol mi voltunk az elsők, úgyhogy segítettem neki a szőnyeget kitekerni. Ma is szép énekek voltak és gitározott is nekünk az Enikő néni és egész sokan lettünk végül. Innen a Kati mamához mentünk, ahol a Dédi várt minket és játszott velem, amíg anyáék elmentek az ebédért. Ebéd után mentem aludni, de nem sokat aludtam, és uzsonna után lementünk az oviba a Csilláékhoz és kirakósoztam is és képzeljétek, van az oviban is egy szép színes hat-hét! De játszottam azért mással is, mert ott olyan sok érdekes játék van, hogy csak na! Amikor bezárt az ovi és mentek haza már a gyerekek, akkor mi is hazamentünk és otthon már várt minket apa, és rögtön el is meséltem neki az óvodai élményeimet, utána pedig játszottunk (és írhattam a számítógépbe is) a vacsoráig és mivel sok milánóit ettem, kaptam apától kinder tojást is és még banánturmixot is! Aztán mentem fürdeni és még lefekvés előtt a holnapi játékokkal játszottunk, mert anya közben kikészítette őket a nagyszobába.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr875155210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása