Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

929.nap

ez egy érdekes autó! Reggeli után kicsit játszottam apával, aztán ő elment vásárolni, én pedig közben a nagyszobában az összes kezem ügyébe kerülő játékot szétdobáltam, úgyhogy amikor apa hazaért, azt hitte légitámadás érte a nagyszobát - legalábbis ő ezt kérdezte "hát itt meg mi történt??? légitámadás volt???". Kicsit segítettem neki rendet rakni, mert különben nem kaptam volna ebédet - állítólag... Pedig finom brokkolikrém leves volt kenyérdarabkákkal, ami fincsi ám!  Kinder pinguit sajnos hiába kértem (bár hozott apa, mert azt "rendeltem" tőle reggel), helyette menni kellett aludni. De persze semmi kedvem nem volt, de fenyegetés hatására (különben elveszi anya a cumit...) azért elnyomott az álom. Ébredés után kakaós csigát és actimelt adott apa uzsonnára és már öltöztünk is és lementünk motorozni a környékre. A nagy sietségben az egyik cipővédőmet el is hagytam, de szerencsére anya megtalálta és még a Mamáékkal is összefutottunk, úgyhogy elkísértük a Soma-sétáltatáson. Otthon, a híradó után mentem fürdeni és az új hat-hetet vittem a kádba játszani (a többi el lett rakva büntiből még a délelőtti rosszalkodásom miatt!) és mivel szépen vacsoráztam utána, ezért kaphattam egy kinder pinguit, sőt még banánturmixot is! Este még játszottam apával és a tüskés építőből szép vitorlásokat csináltunk, és a "pont hu"-t is nézhettem lefekvés előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr705155202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása