Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

923.nap

Kinder tojás!!!Reggel apa gyorsan kipucolt a kakiból, mielőtt indult dolgozni, de utána mérges lett, amikor a reggeli tejpép-port a szalvétával együtt kiszórtam a földre és takaríthatott kicsit... Utána anyával játszottam és rajzoltam egész délelőtt, csak anya sajnos kicsit beteg, úgyhogy nagyon nem tudom foglalkoztatni, csak kicsit... Utána átmentünk motorral a Mamához (ahol meg a lapátból kiszórtam az összesöpört piszkot, aminek a Mama nem túlzottan örült...) Ebéd után vártuk a Botiékat és kicsit játszhattunk a hat-hetekkel és hazasétáltunk aludni.
Amikor felébredtem és anyát szólítgattam, apa jött be hozzám, ugyanis időközben ő is hazaért, úgyhogy ő adott uzsonnára egy fél túrós táskát és kaptam utána egy kinder tojást is! Estig még sokat rajzoltunk és játszottunk apával, aztán híradó után mentem fürdeni és ma vihettem végre a nagy hat-heteket a kádba, csak meg kellett ígérnek, hogy nem öntök ki vizet a kádból... Fürdés után pedig ettem egy tányér levest sok tésztával és szétdobáltam mindent a nagyszobában, úgyhogy volt mit összeszedni lefekvés előtt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635155196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása