Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

876.nap

Délelőtt szép nyugisan elsétáltunk a Borihoz, ahol ma futóverseny is volt! Én az Emmával futottam párban, utána pedig trambulinon is játszottunk és még kókusz téglákon is sétálhattunk mezítláb, utána pedig csináltunk anyával közösen egy szép hajót. Utána  a Mamánál ebédeltünk, de ma is csak levest kértem, és  már mentem is aludni, aztán jó sokat uzsonnáztam, mert addigra megéheztem és közben anya is megjött a Noémivel, úgyhogy innentől a Noémivel játszottam inkább.
Épp elindult anya tanfolyamra és máris jött értem apa. Még picit rohangáltunk fel-s-alá a Noémivel, aztán öltöztem és indultunk haza. Pont összefutottunk lent az Oszival, aki jött a Noémiért, úgyhogy már úgyse tudtunk volna sokat játszani... Nem úgy mint otthon, ahol apát rögtön bevontam a játékba: a hat-hetekkel és a kártyákkal játszottunk mindenfélét, amit csak kitaláltam. Amikor pedig anya is hazaért, kilovagoltam apa hátán a konyhába vacsorázni, de persze főzelék helyett inkább olyan finom kiflit kértem, mint amit anya evett, csak szalámival és sok kecsöppel. Apa csinált is nekem kettőt és főzött teát hozzá. A fürdésnél pedig mesét meséltem apának, mert kérte egy esti mesét magának - tőlem: ő elkezdte én pedig folytattam: Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy...  "Kati. Szépen hegedült. Ült a széken, asztal nélkül és hegedült a tojásokon ülve, és a tojások is hegedültek." Hát ennyi volt most az esti mese, de azt hiszem ez is eléggé megmozgatja a fantáziáját ;)
Lefekvés előtt még kinyitottam a holnapi játék dobozát, ami telis-tele volt pálcikákkal és anya mindenféle formákat kirakott belőlük.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása