864.nap

Ma reggel is kivett apa az ágyból, amikor indult. Reggeli után elmentünk a Mamával együtt egy üzletbe, ahol volt számos kártya! Amíg anyáék ruhákat nézegettek, én játszhattam legalább. Visszafelé vettünk a pékségbe finomságokat. Utána levittük a Somát és elmentünk ebédért is, és visszafelé az ovi előtt mentünk és épp naaaagy gépek dolgoztak és felszedték a köveket. A Mamánál jártak közben a Dédiék és hoztak nekem sütit, úgyhogy ettem egyet tízóraira. Ebédre pedig finom pari leves volt és dínó husi, amit kecsöpbe mártogattam, utána pedig egy jó nagyot aludtam. Délután, uzsonna után lementünk a játszótérre és kicsit megölelgettem kislányokat (de anya árgus szemekkel nézett, hogy ne durván ölelgessek senkit...), aztán labdáztunk is anyával és ma tényleg jó sokáig lent voltunk. Odahaza apa épp fényképeket rendezgetett, de amikor megjöttem, félretett mindent és velem foglalkozott: írhattam a számítógépbe, olvasott nekem kicsi-piros-autósat, és a fürdésnél is rajzolhattam egy csomót, sőt egy versikét is kitaláltam: "Összedőlt a fúga, Neked adom aaapa!". Ez nagyon tetszett apáéknak :) Vacsorára rántotta volt, akárcsak anyának, csak én mártogattam kecsöpbe :) Lefekvés előtt pedig még olvastunk, labdáztunk apával, és közben apa megtanította a számokat harmincig! Aztán még építettem egy szép várat építőkockákból és apa pedig köré építette a kis vonatot. Nagyon klassz volt!