Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

860.nap

Ma délelőtt nem úsztam meg a doktor nénihez menést, mert még mindig köhögök kicsit és folyik picit az orrom, de szerencsére lázam nincs. De előbb még reggeli után énekelni mentünk és most egy új néni, az Enikő néni tartotta az éneket és elég kevesen voltunk ma, de azért klassz játékok voltak és új dalt is tanultunk, és nagy kendő alá lehetett bújni és még gitározott is nekünk az Enikő néni. Innen sétáltunk a Láng doktor nénihez és sajnos sokat kellett várni és amikor bementünk, az se volt nagy öröm, kicsit sírtam természetesen, de most nem bántott egyáltalán a doktor néni. Utána a Mamánál ebédeltünk és jó sokat ettem, mert már elég éhes voltam, aztán hazamentünk aludni és ébredés után apával együtt elmentünk körülnézni az Europarkba és pár boltba be is mentünk (a legjobb a játékbolt volt, mert ott rajzolhattam és gyurmázhattam). Miután hazamentünk, már indultunk is a játszótérre de nem maradtunk sokáig, mert apa nem vacakolt sokat és tényleg hazavitt amikor meglöktem egy kisfiút, aki sírt is, pedig nem esett el, csak meglepődött. Nagyon le lettem szidva, mert ilyet állítólag nem szabad. Otthon játszottunk azért még a vacsoráig (például talicskáztunk is) és utána mentem fürdeni. Lefekvés előtt még apa megengedte, hogy picit írjak a számítógépbe, de aztán kifogytam a hatásos érvekből és menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása