Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

858.nap

anya beindult és egy nagy várárkot épített...Ma nagyon korán keltem, apa meg is volt lepődve, de szerencsére kivett és vele reggelizhettem (ami ritkán van), aztán játszottunk kicsit, amíg anya is elkészült, mert akkor mentünk vásárolni az Europarkba. Sajnos kindertojást nem találtunk, mégis sikerült anyáéknak telepakolni a bevásárlókocsit mindenféle kajákkal. Szerencsére amikor kijöttünk, a Ferrari épp szabad volt, úgyhogy "mentem egy kőrt" vele :)  Otthon megebédeltünk és picit játszottam, de aztán menni kellett feküdni sajnos... Jó nagyot aludtam (bepótoltam a reggeli koránkelést), és ébredés és uzsonna után anya kérdezte, hogy mi legyen? maradjunk itthon, menjünk bringázni, vagy menjünk a játszótérre? Nos én a játszóteret választottam. Le is mentünk és estig homokozhattam, pontosabban addig, amíg szandállal bele nem léptem a kútnál a vízbe... ugyanis akkor apa rögvest felvitt, mert csupa víz lett a zoknim. Mehettem tehát rögtön fürdeni, és utána még sokat játszottam a nagyszobában, és csak utána jött a vacsora és az alvás.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65155129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása