Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

824.nap

Reggel egy kis játék után mentünk megint egy sportáruházba (rossz volt alift, úgyhogy pár emeletet gyalogoltam, aztán apa felkapott és levitt), és most irtó sokat vásárolt össze anya, úgyhogy egy darabig még lekötött, hogy a gurulós kosárral rohangálhattam fel-s-alá (apával a nyomomban persze...), meg az is, hogy kint az udvaron lehetett a játszótéren csúszdázni és trambulinon ugrálni, de nagyon türelmetlen lettem már a végére... Szerencsére anya eddigre már jött ki, és mehettünk végre ebédelni a Klári mamához. Én rögtön elkezdtem az asztalról a levestésztát lopkodni és amikor leültünk enni, még megettem egy felnőtt adagot meg persze némi levest és répát is (de a tészta volt a lényeg!), és utána még nagyon finom husi volt és csak nekem sütött a Mama krumplit, hogy tudjak mártogatni a kecsöpbe. Alighogy elrámoltunk, jött a Peti, kicsit később pedig a Julika néni is és adtak apának ajándékokat és még egy tüzijátékos tortát is kapott apa, ami nagyon finom volt. Hazafelé elaludtam a kocsiban, de otthon felébredtem amikor a háztetőn keresztül mentünk haza, merthogy a lift még rossz volt... Letettek ugyan anyáék az ágyikómba, de nem volt kedvem visszaaludni, főleg amikor megkérdezték, hogy van-e kedvem velük átmenni a Botiékhoz virágot locsolni (hát persze!). Nostehát átsétáltunk, csak előbb a Mamához felmentünk a kulcsokért. Én pedig nagyon ügyesen fogtam anya vagy apa kezét egész úton, úgyhogy nagyon megdicsértek apáék érte. A Botiéknál kicsit játszhattam is amíg anyáék ügyködtek, aztán hazafelé is ügyesen sétáltam. Otthon együtt uzsonnáztam anyával, aztán apával kirakósoztunk fürdésig (és sajnos nem tudtam megúszni a hajmosást, amit mostanában nem szeretek, mert víz mehet a fülembe, amit úúúútálok). Pancsi után apa csinált vacsorára "jó éjt papit" és még írhattam ma is számokat és betűket  a számítógépbe a lefekvés előtt.

Milán

ui:
tegnap elmaradt a méricskélés, pedig már magamtól odaállok az ajtófélfához egy dvd-tokkal, és ahogy apa szokta, a fejem tetejéhez rakom :)
91 centi magas vagyok már és 12.4 kiló pizsiben, a fejem 47, a lábam 15 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755155095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása