Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

823.nap - 2 év és 3 hónap...

Mivel hétvége van, ma apa is velünk volt, így reggeli után hármasban elmentünk egy szép helyre, ahol sok áruház volt egy nagy-nagy tér körül és nagyon szép volt a fű (de kár, hogy nem vittük  a hat-heteket a fűbe dobálni!) és voltak aranyos pici fák is. Az első áruházban még csak-csak elvoltam apa karjában, mert hamar végeztünk, de a második - sportboltban már eléggé nyűgös lettem egy idő után, pláne, hogy anya bukósisakokat próbálgatott a fejemre és végül egyik se volt jó rám, és nem rohangálhattam kedvemre, hanem állandóan rámszóltak, hogy "ne döntsd el a bicikliket", "ne rugdosd a labdákat", "vigyázz, rád esik a súlyzó" satöbbi. Apa inkább kivitt sétálni a bolt elé, amíg anya tovább nézelődött... szerencsére nemsokára jött ki anya is és hazamentünk ebédelni, aztán én mentem is aludni. Ébredés után már csak apa volt itthon, mert anya elment moziba a Csilláékkal, úgyhogy uzsonna után lementünk kettesben a játszótérre, de nem maradtunk sokáig, mert még alig volt árnyék és ma már egész meleg volt - nagyon sütött még a nap. Azért homokoztunk is és a csúszdázás se maradhatott el és persze a hat-heteket is megcsúszdáztattuk apával :) Amikor hazamentünk, segítettem apának kiporszívózni és épp gyurmáztam, amikor anya is hazaért a Csilláékkal együtt, akik nem is maradtak csak pár percet, és mentek is  haza.  Mi pedig még játszottunk kicsit, aztán öltöztünk is, mert mentünk étterembe. Útközben találkoztunk a Mamával és a Somával és nekik is elújságoltam, hogy "megyünk étterembe!". A lámpánáltalálkoztunk a Csilláékkal és velük mentünkvacsorázni. Alighogy a pincér bácsi kihozta a narancslevemet, egy ügyes mozdulattal az asztalra borítottam az egészet, úgyhogy ülhettünk egy másik asztalhoz... Sajnos elég lassan készült a kaja és kezdtem unatkozni, és már amikor kihozták a vacsorát, ettem valamennyit de már igencsak mehetnékem volt, ráadásul a székemen lévő karika becsípte az ujjamat is úgyhogy anya kivitt inkább az utcára és hogy ne sírjak a pincér bácsi adott egy papír virágot is... Pár perc múlva utánunk jöttek apáék és hazasétáltunk, és otthon rögtön mentem is fürdeni anyával, és mivel irtó álmos voltam, apa vitt is utána aludni rögvest...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr695155094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása