Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

819.nap

Ma irtó klassz volt: reggeli után felkerekedtünk és elmentünk a városligetbe! Előbb metróval mentünk, ami nagyon érdekes volt, mert sok néni és bácsi volt még a metrón. A metró után a földalattival mentünk, ahol vannak lámpák is és ha zöld, akkor megy a földalatti. Na ez igazán érdekes, nem? No és a tónál de klassz volt! Egy csomó kacsa volt és hápogtak, főleg amikor előkerült egy kis kenyérke, amit dobáltunk nekik... Aztán kavicsokat is dobálhattam a tóba és elmentünk a játszótérre is, ahol mindenkinek nagyon tetszett a hat-hét játékom, amit persze meg is csúszdáztattam! És mindezek után még anya befizetett egy naaaaaagy trambulinra is, ahol ugrálhattam kedvemre. Hazafelé megint földalattiztunk és metróztunk, ami persze megint nagyon érdekes volt. A Mamánál ebédeltünk és én aludtam is kicsit, közben anya elment a Noémiért és épp uzsonnáztam, maikor megjöttek, úgyhogy hármasban mentünk le a játszótérre és levittük a zenélős bringóhintót is (érdekes, hogy a Noéminek jobban megy a bringázás...), és persze megint csúszdáztunk is, aztán már sötétedett, úgyhogy a Noémit felvittük a Mamához és amikor jöttek érte, mi is hazamentünk, mert apa már várt minket. Otthon labdáztunk apával és mivel bekakiltam a híradó alatt, előbb fürdeni mentem, és utána vacsorázni. Sajnos a Cappy-vel és a szívószállal sikerült addig ügyeskedni, amíg kiöntöttem a fél pohárral az asztalra és a földre... hát apa nem örült különösebben az extra takarítási akciónak... Utána - amíg ő takarított - mi anyával színeztünk, aztán írhattam színes számokat a számítógépbe, de utána sajnos menni kellett aludni, mert esteledett már...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr555155089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása