Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

800.nap - a nyolcszázát!

Hű, ma jó sokat voltam apával: délelőtt anya elment fodrászhoz, addig mi a szobában sokat játszottunk. Ebéd előtt hazajött anya, de mire én is leültem enni, már el is ment a Csilla nénihez, úgyhogy apa adott levest (amit én, amíg a rakott krumplit melegítette és nem figyelt, jól kikanalaztam a partedlire és onnan pedig lefolyt szépen a kőre... ennek apa nem túlzottan örült...). Ebéd után még kicsit játszottam, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, anyamár itthon volt és átjött vele a Noémi is! Együtt meguzsonnáztunk: lekváros buktát és kinder pinguit, aztán a Mama is átjött, és így négyesben lementünk a játszótérre. Jó sokat hat-heteztünk és sok gyerek volt még lent. Amikor hazamentünk, az Orsi várt ránk a szobában, és sokáig nálunk maradt, mert sok-sok fényképet néztek anyával, és közben én ügyesen játszottam - na vajon mivel? - a hat-hetekkel. Amikor elment az Orsi, én már mentem is fürdeni, és egy új játékkal játszhattam; anya vette ma: egy kisfiút és egy kislányt lehet felöltöztetni úgy, hogy ha bevizezzük a darabokat, akkor felragadnak a csempére. Nagyon érdekes ám! Vacsorára szendvicset kértem apától (kecsöppel!) és meg is ettem, ezért kaphattam utána fagyi-kelyhet is! Aztán már tényleg nagyon későre járt, úgyhogy anya még épp elmesélte az egyik kicsi piros autós mesekönyvet, és már mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr85155070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása