Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

797.nap

Ma már egész jól van a nyakam, szerencsére már nem fáj, de azért még óvatosan ülök fel, mert olyankor kicsit még furi. Reggel jó sokáig aludtam, és miután apa adott reggelit, elmentünk vásárolni hármasban, és képzeljétek, megint nem kaptunk "rendes" kindertojást! Ez szörnyű! A pénztárosnéni viszont teljesen odavolt, hogy én már mennyire ismerem a számokat (mert persze mindent elolvastam amit csak láttam). Otthon amíg apa kirámolta a cuccokat és kiteregetett, mi lementünk a játszótérre anyával, de alig voltunk lent egy kicsit, amikor felkerekedett a szél és csúnya nagy felhők gyülekeztek felettünk, úgyhogy inkább hazamentünk a vihar elől. A liftnél pont szembejött velünk apa, aki épp elindult utánunk, de így visszafordult és otthon inkább sütött egy pizzát, mi pedig ettünk addig anyával gyümilevest. Ebéd után anya letett az ágyamba aludni, de csak nagy nehezen, cumielvonás fenyegetések hatására aludtam el. Közben anya elment kozmetikushoz, én pedig ébredés után ettem kakaós csigát és kinder pinguit, amit a Klári mama küldött apával, utána pedig kicsit színeztünk és mentünk anya elé, aztán együtt az usziba. Ma anyával mentem be a vízbe, így nem úsztam meg a merülést, de a játéknál apa is bejött és így kicsit tudtunk labdázni meg zuhanyozni hármasban is. Otthon aztán anyával is színezőztünk, utána pedig apával hat-hét szétdobálóst játszottunk. Fürdés után igazán fincsi vacsora várt: meggyes-rácsos süti és utána megfeleztük apával azt a feketeerdő finomságot, amit minap a Mama küldött. Nem rossz mí?

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995155067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása