Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

788.nap

Ma is voltunk usziban és ma anya jött be velem, úgyhogy nem úsztam meg a merülést... apa ebből a szempontból sokkal kezelhetőbb... ettől eltekintve nagyon jót lubickoltam és persze a végén kicsit zuhanyoztunk is anyával, de egyedül nem, mert tele volt szöszökkel a zuhanytálca! Az usziból a Klári mamához mentünk, ahol rajzoltam kicsit és ma jól ebédeltem, mert tényleg irtó fincsi volt a karfiol leves is és a rizi-bizi a fasirttal (amire apa még kecsöpöt is rakott a kedvemért). Persze utána a játékot egy süti erejéig még felfüggesztettem, aztán már indultunk is a Kati mamához, ahol a nagy ágyban aludhattam, mert már olyan nagy kisfiú vagyok ám! Amíg aludtam anyáék átmentek a Krisztiékhez villanyt szerelni vagy mi, én meg ébredés után ettem egy kis uzsonnát és mondtam a Mamának, hogy hívja már fel apát, hogy hozza gyorsan a hat-hetemet, ahogy megígérte! Szerencsére nem felejtette apa otthon se a nagy hat-hetet se a homokozó játékokat, úgyhogy miután ő is evett egy kis sütit, hármasban anyával lementünk a játszótérre játszani. A vödreim irtó népszerűek voltak ma: szana-szét hordták a többi gyerekek, de sebaj, mert én meg jót homokoztam és mikor indultunk haza, vissza is adták az összes játékomat, és otthon a kádban apával közösen lezuhanyoztuk a homokot róluk. Utána még játszottam, rajzoltam, és ma is számítógépezhettem kicsit. Közben anya kérdezte mit ennék vacsorára én meg ma is mákostésztát kértem, úgyhogy főzött nekem anya tésztát és ma is fincsi volt, csak minden csupa mák lett... Kaja után már mentem is fürdeni és utána már elég későre járt, úgyhogy anya le is tett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255155058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása