Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

787.nap

Ma délelőtt előbb otthon játszottunk (közben a Zoli beugrott a fúrógépért), aztán a Mamánál voltunk és levittük a Somát is sétálni, aki sokat heverészett a fűben, aztán mikor vissza felmentünk, egy kis játék után ettem némi levest, és utána a Kriszti lenyírta  a hajamat. Most egyáltalán nem sírtam (bár amikor apa délután kérdezte, akkor neki azt mondtam, hogy kicsit sírtam), és nagyon klassz rövid lett a frizurám, anyának is nagyon tetszett és apának is délután. Épp ezután átjött az Eti is, de én már nagyon álmos voltam, úgyhogy hazamentünk aludni, és amikor felébredtem, már apa is otthon volt, anya meg készülődött épp, mert ő elment a többi óvónénikkel vacsorázni. Apropó, vacsora: mivel semmi kedvem nem volt a káposztához, apát sikerült rávennem, hogy főzzön nekem mákos tésztát, ami sokkal finomabb ugyebár...Kaja után rajzoltam és játszottam a fürdésig, és utána rohangáltunk fel-alá és fogócskáztunk apával, és képzeljétek, apa megengedte, hogy a számítógépen én is nyomkodjam a gombokat! Persze főleg a számokat nyomtam, mert nagyon tetszett a sok-sok egyes, meg kettes, nyolcas, meg csillag! Itt meg is nézhetitek a "művemet". Épp befejeztük a gépezést, amikor anya is hazaért, úgyhogy gyorsan letámadtam és ugráltam az ölébe.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255155057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása