Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

784.nap

Ma egész nap nagyon kópés hangulatom volt, elég sokat rosszalkodtam :) de menjünk sorban:
Reggel egy kis játék (tanulom az ujjak neveit és a kezemen számolni) után lementünk sétálni és lejött a Dédi és a Boti és rohangálhattunk, amíg anya elment ebédért, aztán a Kriszti és az Anna baba leváltotta a Dédit és amikor felmentünk a Mamához, akkor ebédeltünk és mentünk aludni, de nem hagytam aludni az egész csapatot, úgyhogy büntibe mentem, de ott is rosszalkodtam, úgyhogy nehezen aludtunk el. Ébredés és uzsonna után vittem játékokat Anna babának, mert a Botit levitte a Balcsira a Zoli, aztán jött apa, de nem minket vitt haza, hanem a Krisztit és Annát, és közben mi hazasétáltunk. Otthon épp tornáztunk anyával, amikor apa hazaért, én pedig kidobáltam a ruhákat a mosógépből, és utána  a tiszta ruhákat is ledobáltam a földre, úgyhogy anya büntiből betett az ágyamba, amíg lecsillapodok... Miután anya kiengedett a "fogságból", rajzolhattam egészen addig, amíg szét nem dobáltam a tollakat... aztán mentem fürdeni és a kádban szerencsére tovább rajzolhattam, mert anya odakészítette a kádra rajzolós tollakat, úgyhogy én is rajzoltam és apa is írt számokat és betűket és én meg jól letöröltem mindet a kacsás szivaccsal. Pancsi után vacsoráztam és kivételesen ettem gyümölcsöt is: fincsi görögdinnyét, aztán még a számokkal játszottam és amikor apa felvett az ölébe, hogy nézzek képeket a számítógépen, addig-addig ficánkoltam, hogy sikerült tiszta erőből lefejelnem a szeme alatt és most úgy néz ki, mint akinek behúztak... hát mit mondjak eléggé leszídtak anyáék, pedig megsimiztem apát és mondtam, hogy "bocsánat", úgyhogy ma apa nem tud mesét mondani, mert egy jégakkut szorít az arcához...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65155054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása