Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

783.nap

Reggel igencsak igyekeztünk, mert majdnem elkéstünk a Márta néni féle énekről, de szerencsére még épp odaértünk. Utána nagyon klassz volt, ugyanis a Dédi, a Mama, az Anna és a Boti lent voltak a játszótéren és mi is odamentünk és sokat játszottunk. Anya kérésre rajzolt számokat (mi mást...) a homokba és persze az egyik hat-hét is velem volt, szóval szuper volt minden. Ebédelni fel kellett menni a Mamához, de én csak levest ettem, utána mentünk aludni. Amikor felébredtem, anya hozott uzsonnára fincsi lángost, és megint lementünk a játszótérre, csak most a Krisztivel. Most még mérleghintáztunk is a Botival, és megint jót homokoztunk. Miután hazamentünk és átöltöztünk , már jött is apa és vele együtt elmentünk ma is usziba és ma is apa jött be velem. Ma ügyesen tornáztam, de merülni megint nem akartam, de bezzeg zuhanyozni annál inkább! Otthon persze nem akartam főtt ételt enni, csak pogit, és már mentem is fürdeni a kis hat-héttel, utána még apával játszottam kicsit, de már későre járt és eléggé fáradt is voltam, úgyhogy mentem aludni, de persze apa még elmesélte a kispipi-kisrécés és a három cicás kedvenc meséimet.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615155053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása