Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

782.nap

aha, ilyenek a récék meg a kacsák...Reggel anyáék kinéztek az ablakon és mivel nem esett az eső, épp csak kicsit szomorkás volt az idő, ezért reggeli után öltöztünk és mentünk az Állatkertbe! Anya kiszállt jegyet venni, mi pedig egy ideig parkolóhelyet kerestünk, aztán végül apa megunta és felparkolt egy fa mellé - "éppenhogycsak". Anya épp megvette a jegyeket mire odaértünk gyalog, úgyhogy már mehettünk is be! De klassz! Én mondhattam, hogy merre menjünk és nagyon sok érdekes állatot láttunk megint. Némelyikhez közelebb is mentem volna, de a kerítésektől nem lehet sajnos... pedig olyan érdekesek ám! Láttunk egy csomó érdekes madarat (récét is, akiről az egyik kedvenc esti mesém szól), meg tevéket, krokodilt, zebrát, zsiráfot egész közelről, és elefánikat is, akiket épp etettek. csapatmunkában készül a lampion...A tavacskánál pedig hármasban készítettünk egy szép lampiont (én rajzoltam az oldalaira szép színes filctollakkal!). Annyit mászkáltunk, hogy nagyon elfáradtam és apa tanácsára végülis beültem a babakocsiba, aztán lassan hazaindultunk. Otthon ettem egy kis levest és már mentem is aludni, mert eléggé elpilledtem a sok nézelődésben... Amikor felébredtem, csak apa volt itthon, mert anya elment takarítani segíteni a Krisztiéknek. Ettem pörköltet uzsonnára és mivel szépen ettem, apa odaadta a csokitojás felét, aztán rajzoltunk sokat, és közben hazaért anya is. Ja, és olyan szép almát rajzoltam, hogy azt később mindenképp meg kellett mutatni a Csillának, ugyanis ők átjöttek este felé, mert a Csabának holnap lesz a szülinapja és adtunk neki ajándékot. Miután elfáradtak a Csabáék a sok játékban, hazamentek, én pedig fürdeni és pancsolás után vacsorázni. Sajnos mivel csak a felét (se) ettem meg a paradicsomos kaját, ezért a csokitojás másik felét most nem kaphattam meg, hanem aludni kellett mennem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr905155052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása