Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

780.nap

Ma épp elment már apa, amikor felkeltünk, és reggeli után rajzoltam a táblára krétával "zsákomban a mákomat", aztán letöröltem és a hat-hetet is lerajzoltam (sok sok kőrt), utána elmentünk a gyerekházba és anya vett nekem egy klassz nadrágot. Hazafelé menet bementünk az ebédért, amit aztán felvittük a Mamához és visszasétáltunk az oviba, onnan átsétáltunk a szomszédos suliba, ahol egy ballagás nevű játékot játszottak a gyereke, ami abból áll, hogy szép ruhában sétálgatnak és kapnak virágot és mi is adtunk a Ramónának egy csokrot. Elmentünk még a Mama elé, aki sok cuccal jött épp haza, és a Mamánál jó sokat ebédeltem (persze, mert a Mama sütött dínós husit...) és utána hazajöttünk aludni. Amikor felébredtem, már itthon volt apa és irtó fincsi uzsonnát csinált: csokis kenyeret! Persze durván összecsokiztam magam, de apa megmosdatott és öltöztünk is és ahogy tegnap megígérték anyáék: ma lementünk a játszótérre! Lent a játszótéren más kislányok is odajöttek és megnézték a hat-hetet, és hagytam, hogy játsszanak vele, mert anya mondta, hogy majd visszaadják - és tényleg visszaadták, aztán anyával építettünk várat, de aztán nagyon elkezdett fújni a szél, úgyhogy fel kellett menni. Otthon még apával játszottunk a fürdésig és utána tejpépet kértem vacsorára és be is vágtam egy tányérral, aztán anya még mesélt nekem könyveket és még picit apa meghintáztatott.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása