Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

778.nap

Ma jó sokáig aludtam, és a reggeli után elmentünk a Bori tornára és kint vizezhettünk az udvaron és megkértem a Borit, hogy had vigyem ki a hat-hetet is és megengedte, úgyhogy azt is szétdobálhattam a fűben, juhhé! Sőt volt egy kis felfújható medence, amiben játszottak páran és oda is bedobáltam és néztem, hogy ők hogyan játszanak vele és én is bementem kicsit pancsolni. Ebédnél ma levest nem kértem, csak tésztát - azt viszont kétszer is és narancslé volt utána, aztán aludni se volt semmi kedvem, ezt azzal is jeleztem anyának, hogy kidobáltam mindent az ágyamból és sajnos az egyik plüss állattal a kis képet sikerült levernem a polcról, ami darabokra hullott. A további károk megelőzéseképp anya inkább kivett, adott egy kis uzsonnát és elmentünk fogorvoshoz, ahol akárhogy is szépítette anya a helyzetet, én bizony ordítottam! Pedig megint csak bekukkantott a doktor néni a számba, de valahogy olyan rossz előérzetem van ott... Hazafelé még bementünk a Centrumba, ahol anya vett magának papucsot, és találkoztunk az utcán a Mamával, aki Somét sétáltatott, így mi is csatlakoztunk. Aztán nagyon csúnya felhők közeledtek, és haza igyekeztünk mielőtt jön a zuhé... Amikor hazaértünk, apa már várt ránk és megmutattam neki a kacsás homokozó játékot és sokat puzzléztunk és a híradó után mentem fürdeni. A fürdőben kicsit rosszalkodtam, ugyanis a csurom vizes szivacsot apához vágtam, aki csurom víz lett és elég morcos. Az se sokat javított a helyzeten, hogy utána bármit melegített apa vacsorára, sorra dobhatta is ki: ment a vécébe a gulyásleves (a kenyeret beledobtam poénból, de nem volt nagy sikere), utána a rizses husi kecsöppel és még a tészta is. Állítólag a kakaós csigát így lebuktam, mert az lett volna a desszert, helyette mentem rögtön az ágyamba és még mese sem volt... :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr25155048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása