Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

730.nap

Ma reggel kicsit rosszalkodtam: apa adott egy könyvet nézegetni én meg széttéptem a borítóját... apa nagyon leszidott érte, mert azt mondta, hogy a könyvekre vigyázni kell és nem szabad széttépni őket... Persze anyától is kaptam egy kis "fejmosást", amikor ő is meglátta a "művemet". Reggeli után kopogtak és a Mama áthozta anya kulcsát, de a legfontosabbat, a poharaimat nem hozta át! Ajaj! Az órámat azért megmutattam neki, de mennie kellet a Dédivel orvoshoz, mi pedig lementünk a fodrász nénihez, aki levágta a hajamat, és én végig ordítottam a hajvágást, pedig még egy szép köpenyt is terített rám a Szilvi néni. De az tény, hogy utána klassz "süni" lett a hajam. Utána is nyűgösködtem még, amíg lementünk az ebédért, meg a séta alatt is, de aztán szépen ebédeltem a Mamánál és közben a Kriszti és az Anna baba is megérkezett, és ők is ettek. Ebéd után aludtam egy jót, és ébredés után még kicsit maradtunk játszani, aztán hazamentünk és anya takarított, én meg a szobában játszottam. Szerencsére apa nemsokára megjött és játszott velem a kedvenceimet (az órával, meg pohár-eldugósat). Estefelé pedig ügyesen megvacsoráztam és mentem fürdeni (végre itthon vannak a poharaim!) és épp kiszedtek anyáék a kakiból, amikor csengettek és jött egy bácsi és hozott nekünk mindenféle finomságot. Én is kértem apa pizzájából és anya sült pipimájából is, de aztán már tényleg elég későre járt, úgyhogy mentem aludni.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr195154998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása