Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

729.nap

Reggeli után mentünk Bori tornára! Volt ott sok-sok baba és ma is kaptunk almát, de ma beteg volt a Mackó Maci, ezért a Tapsifüles adta oda. Anyával virágot is hajtogattunk, és babzsákokkal is játszottunk, és persze mindenkinek az én poharaim kellettek és ugyan odaadtam őket, de hamar vissza is kértem, és ebből kisebb vita is volt, úgyhogy legközelebb nem vihetem be játszani. Ebédelni a Mamához mentünk, ahogy szoktunk, és épp ott volt a Dédi, a Kriszti és az Anna, és amikor a Zoli is megjött, akkor hozott magának pizzát, amiből én is kértem, így persze az ebéd többi "fogása" már nem kellett - na jó, egy kis grízes tészta még lecsúszott. Nehezen aludtam el, mert a Mama nem találta a cumimat, de aztán  meglett és aludtam egy jót. Ébredés és uzsonna után a Mamával és a Botival hármasban játszottunk, amíg késő nem lett, mert akkor mentünk anyáék elé. Otthon pedig a süti kutya kiszaladt és rámugrált és nyalogatott is és beszaladt a szobámba körülnézni. Később apa is hazaért, addig tévéztünk anyával, de utána apa játszott velem órásat, aztán egy jót vacsoráztam és mentem fürdeni, de sajnos a poharakat a Mamánál felejtettük. Azért egy csomó játékot bedobáltam a kádba és azokkal játszottam, aztán már menni kellett aludni, mert késő volt.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465154997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása